måndag 23 november 2009

lallala

hej och hå. pluggat just teori, ska snart ta tag i religonen, nog för att jag inte fattar vad vi ska göra. men ska väl läsa igenom det åtminstone.. åh det är nog det tråkigaste ämnet seriöst.
sen kommer stora syster, sen blir det nog att ha hemma spa.. bara myspys med mig själv.. saknar dock simon som fn:(

min rektor är nog seriöst dum i hela huvudet. hon säger att hon inte kan gå in i betygssystemet och ändra mitt betyg, vilket hon har haft drygt mer än 6månader på sig att göra. Men istället har hon inte orkat och de har sparkat läraren så dom får därav inte gå in och ändra. dumma idiotiv. det visste väl min rektor från början.. gahh.. jaja, ordnar dom inte detta till jul så ringer jag skolverket, för jag ska då inte ta ett IG när jag skulle ha MVG..


jaja, nu fick jag skriva av mig lite.. vill iallafall ha ett par skor, men är lite pank just nu..åhh blir galen.. hejrå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar